2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről. 45/2014.(II.26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.
cég: Armin Trade Kft.
Székhey: H-4024 Debrecen, Kossuth utca 22. 2/4
Adószám:14328402-2-09
Cégjegyzékszám: 0909015030
Cégjegyzékszám kiadója (bíróság): Hajdú-Bihar Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Telefonszám: 06 52 794 696
E-mail: info@armintrade.hu
Az Armin Trade shop elemek, fényforrások, barkács eszközök és higiéniai termékek internetes rendelését és vásárlását lehetővé tevő távértékesítési rendszer. Az oldalon történő regisztráció célja a megrendelt termékek házhozszállítása, illetve marketing üzenetek átadása.
A vásárlás és házhozszállítás szolgáltatása kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.
A termék kiválasztása
Weboldalunkon a vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni a webshop termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti az egyes termékekről készült fényképeket, tulajdonságaikról szóló leírásukat, a termékek egyes választható kiszereléseit és a bruttó vételárukat. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A fenti Kosár gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni. Ha korábban már vásárolt webshopunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. A regisztrációja során Ön hozzájárul, hogy a megadott adatait az Adatkezelési szabályzatban foglaltaknak megfelelően kezeljük.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő fizetési módot (utánvét, előre utalás, átutalás, kártyás fizetés), valamint lehetősége van a számlázási és a szállítási címet beállítani. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Következő lépés” gombra. A folyamat végén az „Elfogadom a rendelési feltételeket” szöveg melletti jelölőnégyzet kipipálásával jelzi, hogy az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat elolvasta, megértette, és azzal egyetért. Ebben tájékoztatjuk arról is, hogy a megrendelés elküldése fizetési kötelezettséggel jár. Majd a Megrendelés gombra nyomva rendelése megtörténik.
Az Ön személyes adatainak védelme az Armin Trade Kft. és partnerei számára kiemelt fontosságú. A weboldalunk használata közben megadott, azonosításra alkalmas, személyes jellegű adatok begyűjtése és feldolgozása megfelel az érvényben lévő magyar adatvédelmi előírásoknak az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény szerint. Az Ön adatait bizalmasan kezeljük és harmadik fél számára nem továbbítjuk, kivéve, ha ez a szerződés teljesítéséhez elengedhetetlen (pl. futárszolgálat). Munkatársaink, partnereink és szolgáltatóink titoktartási kötelezettséggel tartoznak felénk.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes, forintban értendő listaárak, amelyeket a webshopban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFA-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról, amelyre a webshop technikai rendszerének sajátosságai miatt csak az automatikusan generált rendelést megerősítő e-mail-t követően van lehetőség. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A hétköznapokon 15:00 óráig beérkező rendelések feldolgozása még aznap megtörténik. A 15:00 óra után érkező rendeléseket a következő munkanapon dolgozzuk fel.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követő (legkésőbb) 48 órán belül egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről a megrendelő.
A visszaigazoló e-mail tartalmazza az Ügyfél által a vásárlás, vagy a regisztráció során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékhez tartozó elemek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Ez a visszaigazoló email tájékoztatja a vásárlót arról, hogy a megrendelése az Armin Trade-hez megérkezett.
Ez a visszaigazoló e-mail az Armin Trade részéről a vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és az Ügyfél között.
A vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az Amin Trade-től az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
Ha a vásárló rendelését már elküldte az Armin trade részére és hibát vesz észre a visszaigazoló e-mailben szereplő adatok tekintetében, azt 1 napon belül jeleznie kell a cég felé vagy a jelzést megteheti akkor, amikor a cég telefonon felveszi vele a kapcsolatot, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
Fizetési feltételek
Webshopunkban lehetőség van banki átutalásra, bankkártyás tranzakcióra és utánvétes fizetésre.
Átutalás esetén az alábbi adatok szükségesek:
A Bankkártyás fizetés
Webáruházunk részére az UniCredit Bank biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét. A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az UniCreditBank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.
A webáruházban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
A UniCreditBank internetes fizetési rendszere a Mastercard/Maestro, a VISA termékcsaládba tartozó VISA és VISA Electron (az Electronnál csak abban az esetben, ha azt a kibocsátó bank engedélyezi) bankkártyák használatát, valamint internetes használatra alkalmas webkártyával való fizetést teszi lehetővé.
A fizetés lépései
1. Ön a Webáruház oldalán választja ki az árut/szolgáltatás melynek összegét bankkártyás fizetéssel kívánja teljesíteni.
2. Ezt követően Ön átkerül a UniCreditBank biztonságos fizetést garantáló oldalára, ahol a fizetés megkezdéséhez kártyaadatait szükséges kitöltenie.
3. A kártyaadatok megadását követően a Fizetés gombra kattintva indíthatja el a tranzakciót
4. A fizetést követően Ön visszatér a Webáruház oldalára, ahol a tranzakció eredményéről kap visszaigazolást.
A bankkártyával történő fizetés esetén a sikeres tranzakciót követően – ez a bankkártya érvényessége és a fedezet ellenőrzése utáni elfogadást jelenti –, a UniCredit Bank elindítja a Kártyabirtokos számlájának megterhelését az áru ellenértékével.
Amennyiben Ön nem kerül vissza a fizetőoldalról a Webáruház oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző „Vissza/Back” vagy a „Frissítés/Refresh” gombjára kattint, ill. bezárja a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne az áruházba, a fizetés sikertelennek minősül.
A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogad-hatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.
Szállítás
A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik. A megrendeléseket 3 munkanapon belül szállítjuk. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon. (A szolgáltatás kizárólag Magyarország területén vehető igénybe.)
Szállítási díjak
Végfelhasználók esetén:
bruttó 10 000 Ft-os értékhatárig bruttó 1000 Ft, bruttó 10 000 Ft-os értékhatár fölött INGYENES a házhozszállítás.
Nagykereskedői partnerek esetén:
nettó 15 000 Ft-os értékhatárig nettó 950 Ft, nettó 15 000 Ft-os értékhatár fölött INGYENES a házhozszállítás.
A szállítástól elállás
Ha a webshop a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webshop nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, azaz a 18. életévét betöltötte.
Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
A szerződéskötés nyelve magyar. A megrendelése visszaigazolásával a megrendelő és az Armin Trade Kft. között távollévők között megkötött adásvételi szerződés jön létre. Ezen elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. A webáruházban értékesített termékek eredete igazolt, a forgalmazott termékek engedéllyel rendelkező nagykereskedőktől származnak.
Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia
A megrendelő a szerződéstől 14 napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A megrendelő az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a szolgáltatónak. Elállási jogát a vásárló a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.
Figyelem! A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: Armin Trade Kft. 4024 Debrecen, Kossuth utca 22, 2/4. e-mail: info@armintrade.hu. Erre a címre legyen szíves visszaküldeni a terméket is.
Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 14 napon belül. Elállási nyilatkozatminta letölthető itt.
Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!
Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webshop szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé. Amennyiben a vásárlóhoz ez 96 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek. Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak a "Kapcsolat" menüpont alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában, e-mailben kerülhet sor (info@armintrade.hu).
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Armin Trade Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő a termék jellegének és állapotának megfelelően a konkrét esetben kerül meghatározásra, de legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Armin Trade Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön - választása szerint - az előző pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termékhibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Hibás teljesítés esetén az internetes áruházunkban értékesített termékekre a gyártó által biztosított jótállást továbbítjuk Önnek, illetve ilyen hiányában az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet szerinti jótállást vállaljuk. A jótállás idejéről minden esetben a termékadatlapon kap felvilágosítást. Azon termékcsoportok listáját, amelyekre a kötelező jótállás szabályai vonatkoznak a fenti kormányrendelet melléklete tartalmazza.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A jótállási határidő a termék átvételének, vagy ha az üzembe helyezést Társaságunk vagy megbízottunk végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.
Ön - választása szerint - az alábbi igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A jótállás a jogosultnak jogszabályból eredő jogait nem érinti.
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.
Reklamáció, panaszkezelés
Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta meg, vagy elégedetlen az átvett áru minőségével, mert az hibás, panaszát, kifogását, reklamációját az alábbi elérhetőségeinken közölheti:
E-mail: info@armintrade.hu cím: Armin Trade Kft. 4024 Debrecen, Kossuth utca 22 2/4.
A fogyasztó bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet veszünk fel. Legkésőbb 15 napon belül panaszát kivizsgáljuk, és arra érdemben válaszolunk. A webshopban történt vásárlásoknál ugyanazok a szavatossági jogok illetik meg Önt, mint a áruházi vásárlásnál. Ha nem a megrendelt árut szállítottuk, az árut természetesen visszavesszük, a kifizetett vételár Önnek visszajár.
A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alapján fogyasztói jogvita esetén a fogyasztónak joga van panaszával az illetékessége szerinti békéltető testülethez fordulni. A békéltető testületek eljárásáról bővebben a www.bekeltetes.hu weboldalon tájékozódhat. A Szolgáltató székhelye szerinti illetékes békéltető testület: Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület; Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.; Telefonszám: 06-52-500-710; Fax: 06-52-500-720; E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu.
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét. A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szolgáltató adatai
Armin Trade Kft.
Székhely: 4024 Debrecen, Kossuth utca 22. 2/4.
Cégjegyzékszám: 09-09-015030
Bankszámlaszám: UniCredit Bank: 1091 8001 0000 0088 3392 0001
Jegyzőnél bejelentett tevékenység száma, hivatal neve:
4690 Vegyestermékkörű nagykereskedelem
4651 Számítógép, periféria, szoftver nagykereskedelme
4652 Elektronikus, híradástechnikai berendezés, és alkatrészei nagykereskedelme
4666 Egyéb irodagép, -berendezés nagykereskedelme
4719 Iparcikk jellegű bolti vegyes kiskereskedelem
4741 Számítógép, periféria, szoftver kiskereskedelme,
Debrecen Jegyzői Hivatal
Adószám: 14328402-2-09
Képviseli: Herbák Zoltán ügyvezető, Szivós István ügyvezető
Telefonszám: +36 52 425 426